Summa sidvisningar

måndag 6 augusti 2012

Fotoutmaning 4: Djur

Jag har inga djur, det är inte det att jag inte gillar djur, just nu är det fullt upp ändå bara. Ganska ofta känns det som vi har två helvilda gorillor, direkt importerade från de dimhöljda bergen.
Men en katt blir det alldeles säkert när vi har ett annat boende som passar bättre för små katter.
Så idag får ni hålla tillgodo med döda djur, och dessutom några favoriter.
Jag älskar havet och är väldigt intresserad av vad som finns där. Länge ville jag bli marinbiolog, men i den krassa verkligheten är det ingen lätt bransch. Jobben växer inte på träd, och inte lönen heller för den delen. Men det har blivit många kurser genom åren och ett års marinbiologi studier på folkhögskola.
Jag nöjer mig med att samla på snäckor och vrakved.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar